Friday, December 01, 2006

Maafkan ana sahabat2ku..


Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamu`alaikum..

Harini xde IDA.. After klas, g lib jap.. cari buku untuk posting paeds. insyaAllah, selepasni posting paedatric plak. Then, balik bilik. Duk jap kat bilik.. 1 msg received..
Ku langkahkan kaki ni ke metin.. emm, bila kita niatkan langkah kita kerana Allah, terasa indahnya..Klu ikutkan diri, dah balik bilik kan, agak susah untuk ke perjumpaan yang dibuat tiba2. Alhamdulillah, Allah pelihara diri ini.. Kerana Allah, segala kesukaran ku tempuh jua..

Allah uji kami dengan sedikit dugaan hari ini dalam melaksanakan amanahNya.. Alhamdulillah, setelah berbincang, hanya padaNya kami mohon, mg2 ini adalah yang terbaik buat kami semua.. Berbekalkan keyakinan padaNya dan doa padaNya.. mg2 Allah lindungi antum semua.. InsyaAllah..

Tp malam ni, ntahla kenapa.. rasa cm terlalu banyak perkara untuk difikirkan.. sehingga rasa tak termampu untuk teruskan.. Yang ni tak bincang lagi, yang tu tak tau proggression lg.. yang tu tak start lagi..
Astaghfirullah.. Ya Allah, Ampunilah diri ini..
Ana cuba kuatkan hati. Malah, bila ana memikirkan sahabat2 ana, mereka lebih banyak tanggungjawab daripada ana.. namun jarang sekali ana lihat mereka berputus asa. Syukur, kerana Allah sentiasa menjagamu sahabat2.. Maafkan ana sahabatku, Halawahiman dan Mujahidah.. atas kelemahan diri ini.

Ana mohon pada Allah, agar Allah tetapkan hati ini dan hati sahabat2ku di jalanNya. Dan kuatkan langkah kaki kami untuk teruskan perjuangan.. Ya Allah, Bangunkan kami andai kami jatuh.. dan andai kami tergelincir dari landasan jalanMu, bawalah kami kembali kepadaMu Ya Allah.. Astaghfirullah..

No comments: